Interessetilkendegivelser

Mejeribrugets ForskningsFond indkalder normalt interessetilkendegivelser en gang om året. Næste frist er 28. november 2019.

Normalt vil ansøgningsfristen være sidst på året eller først i det nye år. Call annonceres under nyheder og sendes ligeledes ud til dem, der ønsker det. Kontakt sekretariatet, hvis du er interesseret i at modtage callet, når det annonceres.

De indkomne interessetilkendegivelser behandles af bestyrelsen, og ansøgerne får normalt svar på deres ansøgninger 2-3 måneder efter, at ansøgningsfristen er udløbet.

Det nyeste har ansøgningsfrist torsdag d. 28. november 2019. Klik her for en dansk og engelsk beskrivelse af ansøgningsprocedurer og fondens indsatsområder samt ansøgningsskemaet på dansk og engelsk. Der er separate budgetskemaer - se her for dansk og engelsk budgetskema.

spørg eksperten

Grith Mortensen